Welcome to my blog.Enjoy my blog while you're reading it. :)Folow | Dashboard
HAZIRAH JAYADI♥: ♥ DATE WITH GIRLFRIENDS ♥

Monday, 30 January 2012

♥ DATE WITH GIRLFRIENDS ♥



YoYoCiCi - kiss - handkiss안녕하세요 친구들
Auww.auww.gediks saya kan.ber'hangul-hangul' bagai kan pagi ne.ouchh.ouchh.pedulikan saya yang gedik.teruskan membaca kayy.ermm.sabtu & ahad harituu,saya keluar dengan roomates saya.keluar ke Bandar  Melaka untuk menggunakan baucer RM200 pemberian abang Najib.yuckss gile panggil abang Najib.Ermm,pemberian ke??bukanlah.actually itu simpanan duet father & mother kite,okayy.mereka baru bagi kat kite.Tutup cerita pasal abang Najib yang tak pernah surut dengan kontroversi.
Alhamdulillah,abang Anwar Ibrahim selamat daripada tuduhan itu.See..Allah  Maha Adil.Kalau kite kat tempat yang betul,Allah akan sentiasa lindungi kita.Mase bace paper yang pasal Anwar Ibrahim tuu.Serius,saya rasa terharu sangat.Terima Kasih Allah.Okayy,tutup cerita pasal abang Anwar Ibrahim saya.Semua tuu iklan je.Sebab saya nak berBueno sebentar.ahahahaha..awak nampak tak kegedikan saya tuu.nampak kan?? sila lempang saya,okayy !!!
The first thing yang saya nak buat adalah.Nak makan Tutti Frutti & Basin Robbins.Nampak tak rakusnye??Okayy,saya memang tamak haloba masa keluar tuu.angah (bukan nama sebenar) tanya. "mummy,tak kenyang ke dah makan BR,then nak makan TF pulaks?? " Okayy.dengan selamba saya jawab, " teringin sangat.plus mengidam giloss.so,both of that foods,mummy mampu makan." riaknye jawapan saya kan..okayy,selanjutnya.amek kau!! sakit perut sangat kann.padan muka saya!! yeay.yeay. #haramjado punye syaitoonn!!! siap kau,aku bace yaasin 3 malam berturut-turut.Dua kali makan Tutti Frutti.nampak tak gile nye.hahaha.Serius,Tutti Frutti lagi sedap daripada Baskin Robbins.Tapi,dua-dua dah jadi favourite saya.ashane?? hahaha.#ayat crush saya.
Awak dah tengok Sumpahan Kum Kum?? hoi.seram lah.banyak kali jugak lah saya jerit-jerit sebab terkejut punye pasal.Nasib baik,jantung masih sihat.tak ade effect lagi lepas tengok cerita tuu.bestlah kawan-kawan saya.kalau takot boleh pegang baju boyfriend.saya?? hurmm.tekup muka je mampu.awak nampak tak muka saya sedih ne.cepatlah pujuk!! okayy,tak habes-habes perangai gediks tuu kan nokks.then,malam tuu.kiteorang pegi tebus baucer.ahahahaha.before tuu,layan MCD kejap dekat Dataran Pahlawan.okayy,Melaka sangat cantik bila malam.yuhuu..dapat jugak merasa malam di Bandar Melaka.tapi,tak dapat naik River Cruise lagi.sedih lah nokks.Sudahlah teringin untuk sekian lamanya.Tapi,tak berkesempatan nak naik je lagi.okayy sabar ye!! #pujuk hati kejap.Okayy cerita pasal baucer tuu..ermm..
Agak-agak kan?? baucer tuu habes takk saya gunakan??Cube teka. yeah!! Tepat sekali.habis dalam masa sejam je dekat Kedai Buku Thai Kuang.Dahsyat kan.Okayy,lupe nak snap picture masa saya dok campak-campak barang-barang yang nak beli dalam bakul.huh!! ganas gile kann.kesian sangat tengok pekerja kedai tuu.mase tuu,pukul 9 lebih,tapi diorang masih di kaunter.ahahahaha. #gelak jahat.Macam-macam lah ambik.well.well.saya beli buku agama.wahh!! nampak tak perubahan tuu?? Alhamdulillah.buku pasal parents always make me more appreciate them.yess!! i won't jadi anak derhaka pada zaman moden.whoot.whoot.saya nak masuk Jannah bersama keluarga & with my future husband.okayy,saya mula start gedik.mianae.mianae.
Midnight,saya keluar kat uptown.ohohoho.disebabkan ada something yang terjadi.So,better coolkan hati.pegilah turun kat uptown tuu.ermm.biase je pun.tapi,sebab nak release kan tension.turun lah jugak.Lepak-lepak sampai pukul 2 lebih.whoot.whoot.okayy,saya macam gadis liar kan?? halo.halo.saya bukan gadis seperti itu taw.First time keluar malam kayy.sila,jangan buat andaian yang tak betul mengenai saya.Saya ada beli sesuatu masa lepak-lepak kat uptown tuu.jeyyaahh.cuba teka.hahaha.kemain gediks kan.nak berteka-teka kan.hahaha.
Nampak kan,saya gelak-gelak.dalam hati.Allah S.W.T saja tahu perasaan ini.Serius,si dia buat saya sangat-sanga loser.Okayy.Terima Kasih awak.Sebab berjaya buat saya loser & Terima Kasih sebab dah berjaya curang.Sila buat lagi.Tapi,ingatlah.Langit tak selalu cerah & hidup kita bukan sentiasa di puncak.beringat-ingatlah.Sebab awak akan tersungkur juga di bawah.Demi Allah,saya dah maafkan awak.Tapi,parut tuu masih besar & sukar hilang meskipun beribu kemaafan yang akan terluah dari bibir awak.Serius,saya masih boleh terima awak,sekiranya awak ingin kembali.Kbye. :'(


Nah.yummy.yummy


ohohohoho.Tutti Fruitti
Oopss..riaknye.
Nah.amik kau.Favourite saya..yang kanan tuu,saya punye.yang kiri tuu.kawan punye.


Agak-agak,terliur takk??
ni lah hasilnye.tunggu sampai pukul 2 lebih kat uptown.

ni lah buku yang pasal parents tuu.

nak riak kejap.meja study saya.

  # i stalk your profile when i miss you.suddenly.i tertengok sesuatu yang menyakitkan hati.that's you with someone else. Allah knows everything,dear. 


Thank You sebab sudi baca entry saya yang tak seberape ni.Kalau nak like dipersilakan

No comments:

Post a Comment

This Blog is Protected. Copyright 2012